Tuesday, January 30, 2007

Woelige tijden gisteren op East 3rd Street: de toffe kerels van de hell's angels, met hoofdkwartier aan de overkant van 't straat, hadden een vrouw halfdood geslagen en uit hun clubhuis gegooid. De politie vond dat een gegronde reden om in actie te komen, en dat hebben ze dan ook met groot machtsvertoon gedaan: 3 helikopters, 7 politiewagens en een SWATteam, aangevuld met nog een deel cameraploegen en journalisten. Den deze was echter werken, en toen ik tegen een uur of zeven terugkwam was de boel al grotendeels opgekuist, enkel nog wat cameraploegen en zo. Dan gebeurt er eens iets, en dan mis ik dat weer, sjans dat de roommates mij nog op de hoogte houden.

Ge vindt het volledige verhaal op:

http://www.msnbc.msn.com/id/15012101/

Hun kerstversiering overlaatst was nochtans niet van die aard om bang van te worden, ik zou me daar ferm schamen als biker...

No comments: