Wednesday, November 29, 2006



Maandagavond (met gewonnen tickets:-) naar de live-opname van de Late Show met David Letterman geweest, een heel populaire laatavondshow die al een dikke 25 jaar meegaat. Jammer genoeg mocht ik binnen geen foto's maken. Gasten waren Danny De Vito (echt wel een klein drebbelke) en een of andere zestienjarige die allerlei voorwerpen fabriceerde met Duct-tape, zoals daar zijn bloemen, een portefeuille en schoenen waar hij een vol jaar aan gewerkt had. Zeer grappig toch wel, en deze vrijdagavond op tv!



Times Square by night, een ware kakafonie van lichtjes en videoschermen, maar wel redelijk indrukwekkend. Trouwens het verzamelpunt voor dwazen allerhande: mensen met borden als "Jesus died for our sins" rond hun nek, mensen die constant tegen niemand aan het roepen zijn en ga zo maar door. En als ik even niet alert was geweest, was ik nu zelfs aanhanger van Scientology...



De Chrysler building. Mooimooi



Jaime en Bart kuisen een tank: dat moet ene keer per 3 jaar gebeuren, en wanneer doen ze dat: juist, als ze een extra werkkracht hebben... Spijtig trouwens dat je mijn groene vissersbotten niet ziet op de foto



Holiday season slaat hier in alle hevigheid toe, en vandaag was het "Lighting of the Christmas Tree" aan Rockefeller Centre. In de krant omschreven als: "Like New Year's Eve in Times Square, if you've done it once, you'll never want to do it again, but it is something to experience". Ik had dus beter moeten weten, hordes en hordes mensen, kort bij massahysterie, totaal geen zicht, en meer gedrum dan bij een gemiddeld Metallica-optreden. Maar ja, ik ga niet zagen, want uiteindelijk stond ik er zelf ook tussen natuurlijk...

1 comment:

Unknown said...

Al da werk, en ma geen comments.
Uit het oog, uit het hart zegge ze dan;).
Miss moete uwe commentbox opestelle voor anonieme gebruikers.