Saturday, November 04, 2006

Scampi, vandaag in Princeton, een aangenaam universiteitsstadje op een uur van New York.


Ik ben hier gisteren gearriveerd, en voorlopig (tot ik iets dichter bij New York/in New York vind) woon ik bij een collega en zijn vrouw. Ferm en luxueus huis en zo, maar tis natuurlijk iets anders dan met een paar jonge mensen samen iets huren. Ik heb al "Crabcakes" gegeten, want ze hadden gene galavgalash, en ik heb me ook al koekskes laten aansmeren door de Girl Scouts (zoals in Friends).

Morgen is het marathon van New York, en ik denk dat ik daar wel eens een kijkje ga nemen. Ik zal een stukje al streakend meelopen met de belgische vlag op mijn reet geschilderd, kwestie van mijn kansen om in het nieuws te komen gevoelig te verhogen. Allemaal kijken dus!

No comments: